Referenties

Campagnefabriek referenties

 

"Creatief en out of the box meedenken; snel, accuraat en onder grote tijdsdruk kunnen handelen; oog voor details; ontzorgen; en “turn-key” in goede afstemming een evenement opleveren. Dat zijn kerncompetenties die voor ons zeer van toepassing zijn voor de Campagnefabriek. De Campagnefabriek verzorgde medio juli 2016 voor ons de startbijeenkomst Doetinchem zonder Drempels – iedereen doet mee."
André Bolwerk, beleidsadviseur Sociaal Domein gemeente Doetinchem

__________

"Een dikke pluim voor de mensen van de Campagnefabriek. Met een luisterend oor, betrokkenheid en invoelend vermogen snapten ze direct wat er bij ons paste en gingen daarmee aan de slag. Creatieve, originele ideeën werden direct uitgewerkt. Ze namen in juni 2016 de organisatie van onze Buik en Babybeurs op zich waarbij ze geen genoegen namen met "minder". Alles moet kloppen bij deze dames: juiste toon, passende beelden, juiste match met andere activiteiten van onze praktijk. Zo liep naast de organisatie ook nog onze nieuwe website die door hen werd vormgegeven en gebouwd. Ook weer geheel in stijl! Soms moesten dingen onder grote tijdsdruk, zij namen die bij ons weg en regelden het "gewoon". Kortom: een TOP-team dat wij iedereen zullen aanbevelen.
Marrianne, Ellen en Sabien, verloskundigen Buik&Co.

__________

"Ze zijn creatief, secuur en elk congres dat ik met ze heb mogen doen was tot in de puntjes verzorgd. Dan maakt het niet uit of ze iets vanaf nul moeten opbouwen (zoals in een tent midden in een weiland) of een luxere theateromgeving. Ze hebben hart voor het onderwerp, oog voor de bezoeker en denken mee met de klant. Het is fijn werken met De Campagnefabriek."
Helga van Leur, spreker en dagvoorzitter

__________
"Ik ben zeer tevreden met mijn besluit De Camapagnefabriek in te huren voor het organiseren van een symposium. Dat de organisatie van het symposium tot in de puntjes was geregeld, mag je verwachten van een organisatiebureau. De Campagnefabriek leverde daar nog een paar extra's bij die mijn verwachtingen overtroffen. Ze maakten zich de thematiek van het symposium snel eigen. Daardoor droegen ze ook inhoudelijk bij aan het programma, onder meer in het vinden van de juiste sprekers. Daarnaast is een symposium een 'totaalbeleving' waarvan de kwaliteit - van uitnodiging, via event tot aftersales - afstraalt op jou als organiserende partij. De Campagnefabriek weet dat feilloos te vertalen naar een aansprekende aanpak. Tot slot is De Campagnefabriek je in het traject telkens twee stappen voor; heel rustgevend voor jou als klant. Een bijzonder prettige partij om mee samen te werken."
Tom Schooltink, Jarabee

__________
"De stichting Achterhoek Duurzaam Verbouwen (ADV) werkt intussen enkele jaren samen met De Campagnefabriek. Het begon in 2013 met het organiseren van een congres. De samenwerking verliep erg soepel, als een collegiaal team. ADV heeft Organisatiepartner sindsdien betrokken als partner die alles regelt met betrekking tot de externe communicatie van ADV. De Campagnefabriek werkt in onze ervaring pragmatisch, hands-on, collegiaal en resultaatgericht; alles wordt uit de kast getrokken om het gewenste effect te bereiken. Het samenspel is zodanig dat het niet voelt als externe partij."
Jan Straatman, programmamanager ADV (o.a.verduurSaam Energieloket)

__________
"Namens de Stichting Cleantech Tomorrow bedanken we jullie hartelijk voor alle voorbereidingen, programmering, projectmanagement en financiële bewaking bij het Congres Cleantech Tomorrow op 2 en 3 februari 2015 in Apeldoorn. Als organisatie kijken we terug op een goed bezocht en zeer geslaagd congres, dat veel publiciteit en exposure heeft opgeleverd. Met welgemeende complimenten en dank aan de inzet en bijdrage van De Campagnefabriek."
Harry Webers, Voorzitter Stichting Cleantech Tomorrow

__________
"Hartelijk dank voor de organisatie van wederom een succesvolle Vastgoedrapportage. Bijzonder om te zien dat alle details (roze auto, stopdas, helm etc etc etc) op zo’n middag op hun plaats vallen. De vrouwelijke finesses en details kwamen duidelijk naar voren, en maken jullie tot een sterk team. Dank daarvoor."
Paul Wolters, voorzitter Stichting Vastgoedrapportage Twente

__________
'Waterschap Rijn en IJssel organiseerde in 2012 voor het eerst het klimaatcongres OASE2012. Maar een congres organiseren doe je er niet zo maar even bij. Dan is het erg prettig om daarvoor een professionele en creatieve partner in te schakelen. De Campagnefabriek neemt je niet alleen veel werk uit handen, ze zorgt er ook voor dat je evenement goed aansluit bij je communicatiestrategie, zodat uiteindelijk alles klopt. Tot in het laatste detail. Daarom hebben we De Campagnefabriek opnieuw ingeschakeld voor de congressen in 2013 en 2015".
Marike van Woerkom, adviseur communicatie, Waterschap Rijn en IJssel

Kijk voor meer referenties op onze voormalige site Organisatiepartner.nl